oh my god, you think im in control

JAG ÄLSKAR MULANFILMERNA<<<<<<<<<<<333333333333333333
har sett ettan och tvåan nu idag :)
ettan är ganska mycket bättre, typ the best film ever made. var kanske typ 20e gången jag såg den nu, minst.<3
men tvåan är typ fett jädra rolig :D
hahahahhaha<3

Mulan: gråter du?
Mushu: nej jag fick bara ltie fuktkräm i ögat.

Shang: mulan, det verkar som att din mormor bjudit in några som gärna vill fira våran förlovning
Mulan: jaså vilka då?
Shang: kina

nu är det i alla fall klart att jag ska på håkan, eller jag frågade pappa och så, och det typ gick bra och så, så jag är glad_människa <3

och pappa har beställt en ny ipodsladd till mig, så jag kan bli aktiv med min ipod igen!


 funderar på att köpa denna! är det värt det för 399 kr? ja de äre... då kan man ju bli lite glad varje dag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror sigge har en sådan grön en=) hon säger den är bra=) SÅ KÖP DEN

2008-09-02 @ 16:04:37
Postat av: Linnea

jag tänkte köpa en såndär för ett tag sen men då köpte jag massa annat så då hade jag int råd längre :/ xD

2008-09-02 @ 19:30:57
URL: http://linnealandgren.blogg.se/
Postat av: Sigge

Som sagt jag har en grön XD

2008-10-05 @ 21:04:05
URL: http://siggee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0