min kära enda vän

haha guud vad värt mitt förra inlägg var :) okej.. alla andra är väl itne så mycket värdare :) :D :DD: D:
ikväll blir det faktiskt hanna, som så desperat har försökt få mig att vara med henne. förlåt :(

som sagt så hade vi estetiska idag. det börjar gå bättre och bättre, fast det kommer ändå bli dåligt. jag vågar itne skriva något här, ifall någon som är med skulle läsa så skulle dom nog bli ganska förbannade, och hata mig ännu mer.
men okej, kan väl säga ändå.
alla suger balle



 
hahaha jag kom på en ganska patetisk grej. att jag är typ 15 år.
och jag gör inget med mitt liv.
när ska jag då göra något med mitt liv då?!
gud vad tragiskt, nu ska jag gå och cutta mig.


VARFÖR stavar alla fel på förkyld?! är det så svårt?
inte förskyld, utan bara FÖRKYLD

ville bara få det klargjort.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha ofta man skriver Förskyld? dååliga xD

2008-09-04 @ 20:45:14
URL: http://sarcasmandirony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0