lovers are losers

 Hihi, jag kan säga er att gott är mango sorbet!!! ser ut sådär fast ni kan ju gissa att det står mango på istället. och så är det nog en bild på mango :)


dagen började med att jag kom till skolan och fick veta att vi hade orientering, och alla körde moppe dit upp så jag cyklade sjellllv =< eftersom att jag inte visste att vi hade orientering, så hade jag mina vita fina skor på mig... fick både blåbär och något som var någn blandning av bajs och spya på dom. sen fick jag vet att vi har orienteringsprov nästa vecka....
underbart? :)

shit nu har jag typ ätit upp hela glassen ='<

men i alla fall, så var dagen i sig ganska fin :*
inget dåligt i alla fall. förän jag kom på simningen.
vi simmade samma sak i 2 timmar..
och så är det en liten pojke som bara var så........:@:@
fast moa är alltid trevlig att simma med :)

och så ska vi skriva noveller på skolan :D underbart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0