kulahulahehe

Jag har alltid en massa saker att skriva. men sen glömmer jag bort dom, eller så ser det helt enkelt inte lika bra ut på bloggen som det gör i mitt huvud :)

på torsdag ska jag till tandläkaren, ha orienteringspvov, skolkörsövning och möte med rektorn mentorn och mina föräldrar.
och allt är typ samma tid också? underbart.

idag började hasses brorsa om<33333333333333333
fast det har börjat någon ny, jätteful tjej :(
och så är det tvkristallen nu :) jag gillar det! fast jag tycker fredrik och filip ska kunna vinna något?
alla kvinnliga programledare SUGER.
ÅRETS HUMORPROGRAM: MIA OCH KLARA?!?!?!?!?!??!?!!?!? DET GÅR JU INTE ENS SE PÅ


STEG 1:
- Namn: Julia
- Födelsedatum: 9 aug
- Födelseplats: Skellefteå
- Bor: Skellefteå
- Ögonfärg: Blååååååå
- Hårfärg: Ja du.. nu vet jag inte riktigt. det har varit rött!
- Skostorlek: 40-41 kanske :$
- Höger- eller vänsterhänt: Höger
- Stjärntecken: Lejon. raaawwr

STEG 2
- Skor som du bar idag: Oh oh mina fina prickiga dcskor:):)
- Dina svagheter: Livet(hehehe?)
- Rädsla: Livet:)
- Målsättning: Bli rik och lycklig, det har jag väl sagt hundra ggr förut.

STEG 3
- Första tanke när du vaknar: Orka livet...
- När somnar du: Typ vid 00 på vardagar och typ... 22 på helger:]

STEG 4
- Pepsi eller Coca Cola: Cola sugerrrrr
- McDonalds eller Burger King: McDonalds MITT LIV<3<3
- Adidas eller Nike: Öh.
- Lipton Ice Tea eller Nestea: Nestea kanske :)
- Choklad eller vanilj: CHOKLAD

STEG 5
- Svär du?: Jarå
- Sjunger du?: Ja....?
- Röker du?: Nä de gör jag då inte :D
- Gillar du skolan?: Den är väl rätt fin :D
- Tror du på dig själv: Beror på vad.
- Kommer du överens med din förälder?: Oftast:)

STEG 6: Har du under den senaste månaden...
- Druckit alkohol?: No
- Rökt?: No
- Shoppat?: Yes
- Ätit en hel ask müsli?: Finns det på ask?
- Ätit sushi?:No
- Stått på scen?: N...o?
- Skejtat: No
- Bakat?: No
- Stulit något?: No

STEG 7:
Har du någonsin..
- Däckat eller varit jättefull?: Sånt är för töntar
- Blivit kallad hora?: Antagligen
- Blivit nedslagen?: Typ

STEG 8: I framtiden..
- Namn på barn?: Öh..? Elmo
- Hur vill du dö?: Hög på droger kanske =D
- Vad vill du bli när du blir gammal?: Fin

STEG 9
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: ....mina föräldrar kanske
- Antal CD-skivor du äger: Vetja, har ej räknat.
- Antal piercings: 3 i örat.
- Antal tatueringar: Ingen
- Hur många gånger har du varit med i tidningen: Ca... en miljon :)
- Antal saker jag ångrar: Men så kan du ju inte fråga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0