hallllaaah

Well... :D
Igår var jag med självaste Josefine <3 det var fint som alltid. även fast jag sover... jämt.
Vi skulle planera till estetiskan och så, men det blev inte så mycket av det, bara lite :)
Idag åkte vi båten till skelleftehamn... av någon anledning :D
var trött och sov typ. och nu är jag trött och uttråkad :)

Jag saknar alla simtävlingar och minnen som tusan alltså.
så jag är aspeppad på sundsvall nu. bara för att det kommer bli kul.
inte för att det kommer gå bra (a)

jag ska nog till fjällen vecka 10. med familjen alltså.
men alla ska ta med sig varsin säkert.
så kan inte någon människa följa med mig? jag vill inte vara mobbad.
säg bara "ja julia, jag skulle gärna vilja följa dig till fjällen!! :D"


Kommentarer
Postat av: Hannah

wohooo ska du till sundsvall!!!?!?!?

2008-09-07 @ 16:23:19
Postat av: Anonym

hej:]

2008-09-09 @ 17:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0