tjeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnaaaaaaaah

hej! :D
jag känner mig glad idag typ tror jag : )
var på träning imorse och där var inte särskilt många, men moa var iaf där och det var ju trevligheter :D
hihi moa är så söt och rolig.

efter träningen stack jag till staden och chilla me loppan :D hon äger! vi gjorde inte särksilt mycket utan gick runt på stan och.... åt xD men de var fint <3 blir så peppad på trästocks och PDOL :D

sedan så åkte jag hem med pappa och vi for ut med båten till halsön där farmor och farfar var med malin anders (faster och jaa.. XD) elma och olle (kusiner) ;D där åt vi grillat, och sen jordgubbar!!! :)
sen så städade jag och pappa, eller... pappa båten, efter som att vi ska köpa ny båt imorn tydligen :DD

och imorn så äre invigning på eddahallen!!!!!!!!!!!! :) och vi ska simma 8 lagkapper :) känner typ peppen :]

men fatta arg/ledsen/sur jag blev där ett tag för att jag är dum :( josse berättade att timo och lasse hade sjungit kom kampsång tillsammans på peace & love, och då blev jag ledsen, sen så sa malin och anders ba "vi som trodde att du hade tänkt komma ner till oss på p&l :D" DÅ KOM JAG JU PÅ ATT DOM BOR JU DÄR :(((((((( DUM DUM DUM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0