mihi

Jepp jag vet jag är så jävla otrevlig och oförskämd.
och bortskämd för den delen, men det är väl inte mitt fel så ta inte upp det med mig.
jo jag har så jävla dåligt samvete för saker osm har hänt och som  jag har gjort, men gjort är gjort, så sluta förstöra allt nu!
okej jag vet att jag sa en jävligt dum grej igår, och att du kanske blev ledsen, men jag är bara så less på att du inte bryr dig om mig. och du förstår inte hur du beter dig själv och du går inte att försöka prata med heller
"neee sluta nu, man ska ha respekt för dom äldre!"
alltså. jag orkar inte.


nu färgar jag håret.. vitt typ eller det kommer säkert inte bli vitt, vi får se :S:S:S:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0