men tjena

hihi denna dag har varit helt okej : ) gick på stan i ett flertal timmar med min mamma osm senare följde mig på make up store för jag skulle bli smiunkad (fick presentkort i julklapp som gick ut i juni :D), och tjejen som sminkade mig var fett cool för hon diggade mig och min väska och att jag kunde hålla uppe ena ögat och hare andra stängt, deni ;) hahahhhah.

det blev typ lite gult och rosa osv, ganska snyggt faktiskt :D och så bestämde jag mig för att köpa concealern, foundationen och pudret som hjon hade använt, och eh.. det blev typ 1005 kr :D yes jag är värd jag vet puss :*

sen åkte jag hem med pappa och vi for ut i stugan där åsa sandra och selina var, och så grillade vi hamburgare myys :)

nu så sitter jag bara här, morronträning imorn.. tycker inte om morronträningar, men jag får träffa ida iaf puss på de.

jag känner nu att det finns verkligen inte många människor jag tycker om, jag orkar inte tycka  om människor det är så komplicerat ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0