låt honom inte ta din kärlek ifrån mig

alltså jag kan inte låta bli att fortfarande vara värsta glad och lycklig.
det känns bra =D
men det känns ändå som att jag är lite jobbig med min musik :]
för jag orkar inte he över låtarna på mp3n från skivorna så vars jag än är så lyssnar jag på håkanskivor och alla hatar håkan :( typ min pappa och så! så det känns som att man stör alla hela tiden.. men jag orkar inte inte lyssna på håkan!

dessutom så måste jag säga att markus krunegård är helt jävla bra också. vissa låtar är väl bättre än andra.
ibland gör man rätt ibland gör man fel är typ min favoritlåt just nu om någon är intresserad :)
och om ni inte redan hört den, så lyssna på den!

jag är hundvakt åt lillbullen nu, och har "huvudansvaret" men sandra tar hand om saken bättre än jag :]
jag måste alltid blanda in bullar i saker och ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0