kurre kurre kurre

hihihi idag var vi på barnens hus och skulle köpa presenter till mina kusiner, och det visade sig bli den bästa dagen i hela mitt liv, för jag fick en SÅPBUBBLEPISTOL!!!!!(L) pappa var lite tveksam till en början eftersom att jag är ju trotsallt snart 15 år, men jag övertygade honom genom att lova att jag skulle leka med min kusin med den....... :]

vi köpte även idol-spelet, och det var väl rätt så kul : D
vi åkte ut i stugan och jag och selina satt och spelade det i någon timme, mycket trevligt!

och ja.. jag färgade ju mitt hår vitt :)
det blev inte vitt.
eller på endel ställen blev det vitt, men resten är ungefär som det var :) tänkte bara att ni skulle få veta så ni inte skulle gå omkring och tro att jag hade vitt hår!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Langa bild på håret då!=D

2008-07-09 @ 12:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0