jag älskar verkligen livet. pårikt

jag vet att jag lovade ett fett jävla inlägg om trästocks osv, men jag har insett att jag aldrig kommer orka :)

trästock var fett me bäst.
The breeze the breath 4/5
Zeigeist 3/5
Doktor kosmos 4/5
The coloured officepaper 3/5 
The soulshake express 4/5
Alice in videoland 3/5
Markus krunegård 3/5
Säkert! 2/5
Kilroy 2/5
Calm chaos 2/5

Fru, jossi och niklas <3
och massa söta människor! mest en



PDOL fyfan alltså.<3 det går ju inte riktigt jämföra med trästock men.
men å andra sidan så går inte trästock att jämföra med håkan heller??!!?
det var så jätteunderbart. känslan kan inte beskrivas!
innan så var jag väl glad att jag skulle se håkan men det var inte först när han börja som jag insåg hur jävla lycklig jag var :D jag var verkligen lycklig. typ skaka-gråta-skrika-typen av lycklig.
han var fett bra på scenen, och ursäkta mig men typ 1000000 miljoner gånger snyggare än på bild. eller söt... eller vad fan han är, han är i alla fall vacker den där håkan :) 5/5

Sen så har vi ju The breeze the breath som vi såg (före håkan iofs men).
dom var sjukt bra som vanligt, men inte lika bra som på trästock. eller dom kanske var det, det var kanske publikens fel : )
men ändå! fortfarande 4/5 =)

Vi såg takida typ ingne kommentar. eller jag vet inte, jag gillar deras musik, men han var dryg och ful och dom var inte särskilt bra på scen. typ 1/5 för att  dom tog alla låtar vi kunde direkt i början, så vi kunde gå sen :)


Vi var tillbaka i båten för att sova ca 03.00 kankse :) sen var vi typ inte trötta.... men efter ett tag somnade vi, och så steg jag upp halv sju för att hinna duscha innan pappa kom klockan åtta för att hämta oss :) sen åkte jag på moppekursen, och ja jag kände verkligen att jag hade sovit ungefär 3 timmar :) somnade hela tiden på teorin, lite pinsamt kanske men vafan.
alla rätt på provet ändå! och "uppkörningen" gick också bra.
allt var väldigt lätt :)
jag som hade gruvat mig så länge.

det var trevligt på pdol med jossssssssssssssssssi!!!<3

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag önskar att jag också var där<3

2008-07-27 @ 17:16:05
Postat av: TMNT

ASSÅ JA, PUSS PÅ ALLT, DET VAR FAN UNDERBART! <3<3<3

2008-07-27 @ 23:30:31
Postat av: Jennifer

Håller med om typ allt du skrev om Håkan, TbTb och Takida. Sjukt konstigt att de tog alla bra låtar först o.O

Sen borde ni ha sett Mange också, han fucking ägde!

2008-07-29 @ 00:46:18
URL: http://sarcasmandirony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0