im so macho more than i can take

igår hade jag så jävla problem innan jag skulle sova :( jag hade haft öppet fönstret så TVÅ långbenskrankar var och flög omkring i mitt rum :( och så satte dom typ på varandra också. så i typ en halvtimme så försökte jag döda dom, men då vakna typ halva min familj och undra vad jag höll på med. tillslut så dog dom. YES! men jag drömde även om dom.

idag har jag varit hundvakt åt min hund, hon har varit skitjobbig jag vet inte vad hon ville :( hon typ gnällde och morrade och hoppade på mig hela tiden, och även var jag ute och lekte med henne 2 ggr på tgyp en halvtimme :( hehe och hon lekte med en igelkott, jag blev rädd och sprang iväg, men sen kom jag tillbaka och den var söt :D

igår funkade inte min såpbubblepistol, men idag så hade farfar fixat den!! <3 den ägde feeeetttttt :D nån som vill komma hit och leka med den med mig?


 hihi såhär ser mitt hår ut efter jag färgat det för alla som vill veta.

Kommentarer
Postat av: Hannah

IH SÖTO!<3 snajsig frisyr:D

2008-07-09 @ 13:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0