ååååååååååhå.

perfekt start på en sådan här underbart fin morgon!
igår bajsade min hund 2 ggr i mitt rum.
och hon står bara och tjuter och ylar när pappa eller åsa far.
och så när hon är ute kan hon bara springa iväg, över vägen och allt, hur mycket jag än skriker stanna osv.
ni kanske tycker det verkar som att jag suger som hundvakt :) det gör jag.

och tvjäveln är inte riktigt frisk. man kan inte bläddra på den, så nu är den fast på jetix :( den skulle ha varit fast på disney chanel........... fast iofs så kan jag ju alltid hålla utkik efter totally spies =)

jag fick tillbaka min ipod idag, det var tydligen inte  så mycket fel på den enligt dom, men varför var dom då tvungen ta bort alla mina låtar och typ lägga in... Alex Gaudino?!?!

jävla skitdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0