sex and the city, the movie. or something!

Hihi var då med josse idag! det var fantastiskt som alltid ;)
vi skulle på bio och se mamma mia, men vi kom dit 9.
och den börja 9 :( fail!
hade inte köpt biljetter och kön var lång som fan, så vi skulle inte hinna.
så!

sex and the city blev de :D
riktigt fin film de.
jag tyckte inte att den var så speciell egentligen, eller ganska.. händelselös. fast inte tråkig! :)
jag somnade då inte av att se på den :]

jag måste bara säga att jag älskar han! han var inte med så mycket i filmen men
han är underbar den mannen ;) 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Luleåkalaset spelade Larssss på : )!

2008-08-03 @ 12:47:29
URL: http://sarcasmandirony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0