men jag tror att alla snart har fått nog av mig

Idag var det skola igen! sug :D eller det.. nä det var inte trevligt :( lektionerna ba<<<<<<<<<<</////////////////3333333333
cissi är tillbaka i alla fall! :) fast hon är rätt uttråkad av att vara me oss :)
hälften av klassen är i fjällen i alla fall! fast det är exakt alla bra som har stuckit och alla dåliga som är kvar :)
haha gud vad alla hatar mig <3

efter skolan var jag på staden med josse, till mellanmål åt vi en hamburgare, haha alltså där går gränsen.
vi har börjat planera våran resa till stockholm som KOMMER att ske jag lovar!!!!!!!
och det kommer äga :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

hamburgare till mellanmål är livet <3



Och ja, det kommer äga!

2008-09-01 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0