Lyssnar på en inspelad konsert. Åh nej fy fan låter jag så där.

den här dagen hatar jag mitt liv och allt annat!
det kanske verkar lite oupskattande.
fan jag är en ordbajsare, jag bara tar ord från nånstans och sätter in där jag tycker det passar!
im a n00b.

bara suuuuuuuug ämnen idag på skolan, sen simning.
underbar dag.

jag hatar inte simning längre!!!!!!!! men jag pallare inte för de.
men jag msåte ändå träna imorn för mitt livs eget bästa, så det händer nåt.
intressant ;)

jag drogar markus krunegård nu. jag kan typ inte bli less (bara före kommer jag blire :() men han är underbar den pojken. även i laakso dårå! och dessutom tycker ja att han var så himla fin på den här bilden haha<3<3 alltså jag var inte ironisk.


Kommentarer
Postat av: Linnea

kände att jag var tvungen kommentera

2008-08-26 @ 21:09:36
URL: http://linnealandgren.blogg.se/
Postat av: haschtant från holland, 18 år om 132 dagar

har den där affischen!

och laakos är fine fine shit

2008-08-27 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0