ibland gör man rätt ibland gör man fel, lev mere! :D

Idag var jag på nolia :D
nolia är inte nåt för mig egentligen :]
men ganska trevligt, fast jag gick och la mig typ 4 och så skulle vi fara 9, så har varit skittrött hela dan.
men jag köpte en moppehjälm ;) en typ.. ljusrosa :D den var ful och jag var nog ganska ful i den,
men alla andra hjälmar var fulare, det är min förklaring.
när jag har på mig hjälmen kan nog mitt huvud nästan räknas in som en planet i solsystemet.

men om ni ser någon med rosa hjälm blå moppe och kanske vinglar lite
så äre garanterat jag :*

haha alltså jag älskar pengar. jag har typ för mycket pengar.
för om jag räknar ihop allt jag har köpt och allt som folk är skyldiga mig så har jag 400 för mycket :]
det kanske är sånna här tillfällen man ska tro på gud?<3
fast chansen är ganska stor att jag har räknat fel.<3 mvg i matte nästa år<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0