hehe tjena

Ingen simning i förrgår eller igår eller idag, och inte imorn heller.
ska fara till hännö som ju har flyttat till stan nu!
känner mig mer peppad på det än simning, det var längesen vi träffades :)

och jag som hade längtat efter estetiska. nu är det jävla skit ^^
förut fick vi göra massa coola grejer, och vi ägde, men nu har vi bytt lärare osv :>:>:>::>:>:>:> (:<:<:<:<:<)
nu ska vi göra en musikal till lucia och alla tjejer vill göra en musikal med en populär tjej och kille och en tönttjej som är bra på att sjunga så hon får killen och så vidare. sug :)
jag och loppis och niklas hade tänkt oss värsta coola. typ med panic at the disco style, det hade blivit awesome.
okej ni fattar kanske inte. det gjorde ingen annan ehller:)
så från och med nu gillar jag inte estetiska längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0