du är för ung, och så är det med det

alltså jag har alltid massa fina grejjor att skriva, men vem kan förvänta sig av mig att jag ska komma ihåg dom?
idag har jag kört moppe hela dagen!!!! med min pappa :*
haha alltså jag ahr typ råkat faila några gånger, typ ställt till lite trubbel :]
men det ska vi inte gå in på. ni kanske förstår.

haha jag har köpt en sån här emotshirt åh<3<3<3:] det är ett rosa skelett, och ett grått hjärta, ja ni kan göra er en bild i huvudet :]
men varför? den är aldeles för cool och emoistisk för mig.
det känns så hårt.
;_;

jag vill simma.
varför?

http://www.weebls-stuff.com/toons/owls kolla denna fina, lova.
(kan framkalla mardrömmar)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var ju redan rädd för ugglor=(

2008-09-01 @ 15:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0