du är bara en av många människor jag drömt om

weeeeelll...
skolan suger cirka fortfarande, har inte kommit igång, för att jag och josse (och niklas lite) HAR BLIVIT SKOLKARNA NUMMER ETT TVÅ OCH TRE :( :(: ( :( :( :(
det är inte likt oss!
har missat 2 lektioner idag heh.

hade skolfoto och jag var säkert fulare än fulast i världen, för jag.. tja.. blundade på 2 av bilderna sen blev de världens fakesmile på bilden jag inte blundade på ::))::):)
vi får se hur det blir... emo cut cut.

ändå trevlig dag på skolan? minns inte. den var nog inte otrevlig i alla fall! okej jo den var nog trevlig! okej nja. jag är dissad. fast ja ändå den var bra OKEJ bestämt!!!!!!!!
vi var töntiga och tog fina bilder, och jag lägger in bilder imorn :D

efter skolan chillade vi på coop med nötter, violglass och... bröd? ;)
skitcoolt i alla fall. dom hade typ nyinvigning eller vare va!

sedan for jag hem och åt en macka och te till middag för jag var inte direkt hungrig.
sedan cyklade jag till hannniz och hängde där i några timmar!
trevligt, pusspodejjh(L)(K)(L)((K(/(L(/(F)(F)

 EN BILD PÅ HANNA IAF!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

För att jag behöver pengar... ^^

Du vet, måste ju kunna betala Håkan! ;D Och en massa annat.

2008-08-22 @ 12:15:20
URL: http://sarcasmandirony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0