Du älskar mig och jag vill ha dig

Jag har fan ingenting att skriva!
igår orkade jag inte skriva, fast jag hade nog egentligen hur mycket som helst att skriva!
idag är jag bara på dåligt humör och osocial.

skolan var sådär. det känns segt.
och simningen.. jag minns inte, men moa och ida var där i alla fall, saknade dom! har inte träffat dom på.. kanske någon vecka eller liknande! dom är fina dom :)

jag sitter och äter nötter och är lite cool med kornelia på msn och så. som vanligt!

imorn ska jag och cecilia prata om håkan hellström på svenskan.
det kommre bli bra.
kanske...

okej alltså jag är skitpeppad på håkan sisådär några månader i förväg.



varför ser alla mig som en arg människa?!
jag menar... alla tar mig alltid seriöst, och jag menar.. jag är inte arg!
thats not who i am!!!!!!!!1111 prommisiss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag är också peppad som fan!

Mindre peppad på att det kostar pengar. Men det går alltid råna någon så fixar det sig = )!

2008-08-29 @ 16:55:32
Postat av: din älskade mamma

du är alltid cool med mig, haha älskar att det är en vana :) haha

puss!

2008-08-31 @ 22:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0