Äh vafan jag saknar typ bloggen!

liksom
livet är bra!
förutom att jag har typ psykiska problem på riktigt
fast josse säger att jag inte har det, får väl lita på det :)

fick veta av en fredrik att käraste håkan ska på höstturné ^^
både till umeå och luleå
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!::::::::::::::::::::::::::::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
jag är mycket, mycket glad. :)
för det betyder att jag ska se honom då ifall det var någon som inte förstod det =D
med josefine/josse/jossan/loppan/loppe ofc<4<3<4<32<23<4<4<55<556

och idag hade jag kalas för gamla människor<3 (släkt och sådant) SURSTRÖMMING!!
fick ännu mer pengar, så nu har jag så att jag kan typ göra saker jag vill göra i alla fall, och det gör mig glad.
ska även börja få barnbidraget på... onsdag blire väl? ja!
hihi det kommer bli så trevligt.
jag är typ halvt besatt av pengar.
halvt.

och jag ska även börja lägga in minst en bild i varje inlägg, bara för att!



sötis! typ 53 år gammal bild. eller nä, kanske ett halvår:*

Kommentarer
Postat av: matilda

josse är bara snäll, du har nog psykiska problem (:::

okej vet int varför du tror det, men ändå, haha <3

du är fin, josse med, hehe <3 = ni är fina^^

2008-08-18 @ 11:03:19
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0